Teater

Kaos er naturens orden

Lars Noréns «hotelltrilogi» er ei gåve til alle som er glad i engasjerande teater.

AVSTAND OG TETT PÅ: Gjennom utsøkt videodesign får framsyninga både fram den avstanden familiemedlemmane slit med, og vakre, vare tablå når dei faktisk greier å kommunisere. Her i ein ordlaus samtale mellom Martin (Trond-Ove Skrødal) og Elin (Janne Kokkin). FOTO: MARIUS RUAAVSTAND OG TETT PÅ: Gjennom utsøkt videodesign får framsyninga både fram den avstanden familiemedlemmane slit med, og vakre, vare tablå når dei faktisk greier å kommunisere. Her i ein ordlaus samtale mellom Martin (Trond-Ove Skrødal) og Elin (Janne Kokkin). FOTO: MARIUS RUA

Natten. Kaos. Stillheten

Trøndelag Teater, hovudscena

Av Lars Norén, omsett av Arne Lygre

Regi: Eirik Stubø

Med: Trond Ove Skrødal, Janne Kokkin, Jo Saberniak og Paal Herman Ims

Den svenske dramatikaren Lars Norén (1944–2021) var særs produktiv og skreiv ei mengd drama frå slutten av sekstitalet og fram til han døydde. Gjennombrotet fekk han med «Natten er dagens mor» i 1982 og oppfølgjaren «Kaos er nabo til Gud» året etter. I 1988 kom «Stillheten» som ein slags epilog i det som mange kallar «hotelltrilogien».

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Teater

Teater

Loke

Mytisk, mytologisk og litt mystisk, men først og fremst sanseleg og opplevingsrikt.

Teater

Den ­uendelege historia

Aldri før har jeg sett en ­familieforestilling som stoler så mye på kunstens kraft og barns evne til meddiktning.

Teater

Britt-Marie var her

I denne litt uferdige framsyninga ser vi at det aldri er for seint å forsyne seg av livet.