Teater

Kaos er naturens orden

Lars Noréns «hotelltrilogi» er ei gåve til alle som er glad i engasjerande teater.

AVSTAND OG TETT PÅ: Gjennom utsøkt videodesign får framsyninga både fram den avstanden familiemedlemmane slit med, og vakre, vare tablå når dei faktisk greier å kommunisere. Her i ein ordlaus samtale mellom Martin (Trond-Ove Skrødal) og Elin (Janne Kokkin). FOTO: MARIUS RUAAVSTAND OG TETT PÅ: Gjennom utsøkt videodesign får framsyninga både fram den avstanden familiemedlemmane slit med, og vakre, vare tablå når dei faktisk greier å kommunisere. Her i ein ordlaus samtale mellom Martin (Trond-Ove Skrødal) og Elin (Janne Kokkin). FOTO: MARIUS RUA

Natten. Kaos. Stillheten

Trøndelag Teater, hovudscena

Av Lars Norén, omsett av Arne Lygre

Regi: Eirik Stubø

Med: Trond Ove Skrødal, Janne Kokkin, Jo Saberniak og Paal Herman Ims

Den svenske dramatikaren Lars Norén (1944–2021) var særs produktiv og skreiv ei mengd drama frå slutten av sekstitalet og fram til han døydde. Gjennombrotet fekk han med «Natten er dagens mor» i 1982 og oppfølgjaren «Kaos er nabo til Gud» året etter. I 1988 kom «Stillheten» som ein slags epilog i det som mange kallar «hotelltrilogien».

Les hele Klassekampen på nett

Få nyhetene som setter dagsorden, analysene som betyr noe og stemmene som teller. Abonner i dag.

Bli abonnent

Allerede abonnent?

Teater

Teater

Hedda Gabler

Trass mange gode ansatsar kjem ikkje framsyninga heilt i hamn på premierekvelden.

Teater

Gjestene

Underhaldande kammerspel om middelklassen og deira mindreverdskompleks.

Teater

Da vi var yngre

«Da vi var yngre» bringer gatas sosiolekt inn på Det Norske Teatret. Forstår vi hvor viktig det er?