Teater

Rart og lite forståelig

Ei framsyning der mange av regivala kom i vegen for handling og tematikk.

MØTE MED FORTIDA: Kirsti Torhaug er overtydande som Irene når ho konfronterer Rubek med vala hans. Diakonissa (Linda Brean Mathisen) seier det meste ved å vere taus. FOTO: MAGNUS SKREDEMØTE MED FORTIDA: Kirsti Torhaug er overtydande som Irene når ho konfronterer Rubek med vala hans. Diakonissa (Linda Brean Mathisen) seier det meste ved å vere taus. FOTO: MAGNUS SKREDE

Når vi døde vågner

Nordland Teater

Av: Henrik Ibsen 

Regi og kostyme: Hilda Hellwig 

Scenografi: Milja Salovaara 

Med: Kirsti Torhaug, Sven Henriksen, Terje Skonseng Naudeer m. fl

Det er Vinterlysfestival i Mo i Rana denne veka, og opningsframsyninga laurdag var premiere på Henrik Ibsens «Når vi døde vågner» på Nordland Teater. Som Ibsens siste drama (1899) skil det seg på mange vis frå realismen i dei tidlegare skodespela hans, og er meir eit psykologisk drama. Det kan også lesast som Ibsens sjølvransaking om den store meistaren som forsakar alt for kunsten.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Teater

Kommentar

Et hus som snekrer drømmer

Drammens Teater – et av Norges vakreste – lager ikke teater. Nå har to frigrupper inntatt bygget med en metaforestilling der husets teatermagi våkner til liv.

Teater

Juleora­to­riet

«Juleoratoriet» på Det Norske Teatret er ikke dårlig teater, men det er ikke helt enkelt å forstå hvorfor romanen er tatt til scenen.

Teater

Sagaen om Isfolket

Mange vil elske denne forestillingen, og mange vil hate den – helt i Margit Sandemos ånd.