– Jeg tror aldri man har blitt klokere av å prinsipielt utelukke å snakke sammen. Men veldig mange som har snakket med Putin, opplever at løftene som er blitt gitt, ikke er fulgt og at samtalene ikke har ført fram, sier statsminister Jonas Gahr Støre (Ap).
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



