Teater

Vegen til fortaping

Hålogaland Teaters oppsetjing av «Lang dags ferd mot natt» greier i for liten grad å yte teksten rettvise.

FORSONING? Far (Ketil Høegh) og son (Sindre Arder Skildheim) i ei scene som syner at det kanskje finst både kjærleik, forsoning og ein veg ut. Foto: Knut ÅserudFORSONING? Far (Ketil Høegh) og son (Sindre Arder Skildheim) i ei scene som syner at det kanskje finst både kjærleik, forsoning og ein veg ut. Foto: Knut Åserud

Lang dags ferd mot natt

Hålogaland Teater

Av: Eugene O’Neill

Omsetjing: Ragnar Olsen

Regi: Egill Pálsson

Med: Ketil Høegh, Guri Johnson, Kim Jøran Olsen og Sindre Arder Skildheim 

Då Eugene O’Neill skreiv «Lang dags ferd mot natt» i 1941, la han ned forbod mot publisering før 25 år etter hans død. Årsaka var nok at innhaldet var sterkt sjølvbiografisk. Men enka hans ville det annleis, og berre eit par år etter at O’Neill døydde i 1953, var det urpremiere på det som er blitt eitt av dei mest spela amerikanske drama.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Teater

Teater

Stormen

Ei oppsetjing med klår tematikk, men ei ikkje like klår forteljing bak.

Teater

Loke

Mytisk, mytologisk og litt mystisk, men først og fremst sanseleg og opplevingsrikt.

Teater

Den ­uendelege historia

Aldri før har jeg sett en ­familieforestilling som stoler så mye på kunstens kraft og barns evne til meddiktning.