ENTUSIASME: Miljøpartiet De Grønne og daværende talsperson Arild Hermstad (i lilla genser), nå fungerende partileder, under en high five-aksjon i 2019, der de hilste syklister og bussreisende i Oslo med high five og applaus. FOTO: TOM HENNING BRATLIE ENTUSIASME: Miljøpartiet De Grønne og daværende talsperson Arild Hermstad (i lilla genser), nå fungerende partileder, under en high five-aksjon i 2019, der de hilste syklister og bussreisende i Oslo med high five og applaus. FOTO: TOM HENNING BRATLIE
En natt sommeren 2019 fikk Nikolaj Schultz en innsikt.