Melding

Ei tann i suppa

«Den gylne drage» stadfestar at Maria Drangeid er ein regissør vi bør følgje nøye.

FASADE: Pastellfarger og smilande aktørar. Men det er utanpå. FOTO: MARIUS FISKUM Marius Fiskumpost@mariusfiskum.noFASADE: Pastellfarger og smilande aktørar. Men det er utanpå. FOTO: MARIUS FISKUM Marius Fiskumpost@mariusfiskum.no

Hålogaland Teater, Scene Øst

Av: Roland Schimmelpfennig.

Omsett av Marianne Fischer

Regi: Maria Drangeid.

Scenografi og kostyme: Kaja Haven.

Komponist: Fredrik Storsveen.

Lysdesign: Ruben Westerli Johnsen.

Med: Frederic Molund, Christina Sleipnes, Iver Innset, Espen Mauno og Andrea Vik.

Menneska bur tettare på kvarandre, medan avstanden mellom oss blir større. Dette paradokset, og meir til, er tema i den vesle, svarte komedien «Den gylne drage» på Hålogaland Teater. Stykket er skrive av den tyske dramatikaren Roland Schimmelpfennig (f. 1967). Trass i at han er rekna blant dei fremste dramatikarane i heimlandet, er han lite spela i Norge.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Ideer

Ved årtu­sen­skiftet bygde to brødre en middel­al­derby i Skåne. Arki­tek­tur­opp­røret har gitt Jakriborg en ny runde i rampelyset.

Ved veis ende

Den kenyanske forfat­teren Ngugi wa Thiong’o er død. Kjernen i hans bøker var afrikansk stolthet og identitet.

Kulturuka

Lite visste eg at Tom Cruise skulle utløyse ei eksis­ten­siell krise