Melding

Ei tann i suppa

«Den gylne drage» stadfestar at Maria Drangeid er ein regissør vi bør følgje nøye.

FASADE: Pastellfarger og smilande aktørar. Men det er utanpå. FOTO: MARIUS FISKUM Marius Fiskumpost@mariusfiskum.noFASADE: Pastellfarger og smilande aktørar. Men det er utanpå. FOTO: MARIUS FISKUM Marius Fiskumpost@mariusfiskum.no

Hålogaland Teater, Scene Øst

Av: Roland Schimmelpfennig.

Omsett av Marianne Fischer

Regi: Maria Drangeid.

Scenografi og kostyme: Kaja Haven.

Komponist: Fredrik Storsveen.

Lysdesign: Ruben Westerli Johnsen.

Med: Frederic Molund, Christina Sleipnes, Iver Innset, Espen Mauno og Andrea Vik.

Menneska bur tettare på kvarandre, medan avstanden mellom oss blir større. Dette paradokset, og meir til, er tema i den vesle, svarte komedien «Den gylne drage» på Hålogaland Teater. Stykket er skrive av den tyske dramatikaren Roland Schimmelpfennig (f. 1967). Trass i at han er rekna blant dei fremste dramatikarane i heimlandet, er han lite spela i Norge.

Les hele Klassekampen på nett

Få nyhetene som setter dagsorden, analysene som betyr noe og stemmene som teller. Abonner i dag.

Bli abonnent

Allerede abonnent?

Kultur

På tampen

Kva er verst for NRKs truverd: å krevja ute­sten­ging av Israel eller å lata som at Eurovision eksisterer i «drøm og fantasier»?

Historie

Nesten alle filmene om okku­pa­sjonstida har kommet de siste 25 årene.

Historie

Arne sang «Ja, vi elsker» for første gang. Bjarne ventet på at faren skulle komme hjem. I dag er det 80 år siden freden kom til Norge.