Melding

Ei tann i suppa

«Den gylne drage» stadfestar at Maria Drangeid er ein regissør vi bør følgje nøye.

FASADE: Pastellfarger og smilande aktørar. Men det er utanpå. FOTO: MARIUS FISKUM Marius Fiskumpost@mariusfiskum.noFASADE: Pastellfarger og smilande aktørar. Men det er utanpå. FOTO: MARIUS FISKUM Marius Fiskumpost@mariusfiskum.no

Hålogaland Teater, Scene Øst

Av: Roland Schimmelpfennig.

Omsett av Marianne Fischer

Regi: Maria Drangeid.

Scenografi og kostyme: Kaja Haven.

Komponist: Fredrik Storsveen.

Lysdesign: Ruben Westerli Johnsen.

Med: Frederic Molund, Christina Sleipnes, Iver Innset, Espen Mauno og Andrea Vik.

Menneska bur tettare på kvarandre, medan avstanden mellom oss blir større. Dette paradokset, og meir til, er tema i den vesle, svarte komedien «Den gylne drage» på Hålogaland Teater. Stykket er skrive av den tyske dramatikaren Roland Schimmelpfennig (f. 1967). Trass i at han er rekna blant dei fremste dramatikarane i heimlandet, er han lite spela i Norge.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Leseliste for vår tid

Kampen mot ulikhet bør ikke bare handle om penger, men om tid til å følge sine drømmer, mener Martin Hägglund.

Kulturuka

Ein briljant, heilt original idé til ein fami­lie­film: ­Ei inkom­petent jente dankar ut ein overkva­li­fisert gut.

Musikk

Dårlig konsert­kultur: – Folk tror at de ser på «Mesternes mester» med potetgull og brus, sier Øystein Greni