Norge kan bli nødt til å rasjonere med strømmen. Advarselen smalt fra Aps energiminister Terje Aasland i forrige uke. Mange tror problemet er kraftmangel. Det er ikke så rart. En samlet Ap-elite gjentar på inn- og utpust at løsninga på priskrisa er «å bygge ut mer strøm» og få «mer kraft inn i det norske markedet».
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



