Melding

Drepande sjalusi

SIGER? Wolfgang Amadeus Mozart er død, men enno har ikkje Antonio Salieri fatta at musikken, og dermed namnet, vil leve evig. FOTO: TERJE VISNES Terje VisnesSIGER? Wolfgang Amadeus Mozart er død, men enno har ikkje Antonio Salieri fatta at musikken, og dermed namnet, vil leve evig. FOTO: TERJE VISNES Terje Visnes

Trøndelag Teater, Hovudscena

Av: Peter Shaffer.

Omsett av: Øyvind Berg.

Regi: Mads Bones.

Lysdesign: Ingrid Skanke Høsøien.

Koreografi: Tor Ivar Hagen.

Musikarar: Skjalg M. Raaen, Stian Lundberg og Morten Skaget.

Med: Øyvind Brandtzæg, Emil Olafsson, Natalie Bjerke Roland, Ingrid Bergstrøm, Jo Saberniak, Emma Caroline Deichmann og flere.

I keisarbyen Wien var Antonio Salieri hoffkomponist, vanka i dei høgste sirklar og fekk oppført og applaudert alt han komponerte. Draumen om ry og evig liv såg ut til å gå i oppfylling. Så dukka den noko yngre Wolfgang Amadeus Mozart opp, og Salieri måtte erkjenne kor middelmåtig han var samanlikna med eit slikt musikalsk geni. Inntil vidare var han likevel den einaste som såg Mozarts genialitet. Kva gjer ein då?

Les hele Klassekampen på nett

Få nyhetene som setter dagsorden, analysene som betyr noe og stemmene som teller. Abonner i dag.

Bli abonnent

Allerede abonnent?

Kultur

På tampen

Kva er verst for NRKs truverd: å krevja ute­sten­ging av Israel eller å lata som at Eurovision eksisterer i «drøm og fantasier»?

Historie

Nesten alle filmene om okku­pa­sjonstida har kommet de siste 25 årene.

Historie

Arne sang «Ja, vi elsker» for første gang. Bjarne ventet på at faren skulle komme hjem. I dag er det 80 år siden freden kom til Norge.