Melding

Drepande sjalusi

SIGER? Wolfgang Amadeus Mozart er død, men enno har ikkje Antonio Salieri fatta at musikken, og dermed namnet, vil leve evig. FOTO: TERJE VISNES Terje VisnesSIGER? Wolfgang Amadeus Mozart er død, men enno har ikkje Antonio Salieri fatta at musikken, og dermed namnet, vil leve evig. FOTO: TERJE VISNES Terje Visnes

Trøndelag Teater, Hovudscena

Av: Peter Shaffer.

Omsett av: Øyvind Berg.

Regi: Mads Bones.

Lysdesign: Ingrid Skanke Høsøien.

Koreografi: Tor Ivar Hagen.

Musikarar: Skjalg M. Raaen, Stian Lundberg og Morten Skaget.

Med: Øyvind Brandtzæg, Emil Olafsson, Natalie Bjerke Roland, Ingrid Bergstrøm, Jo Saberniak, Emma Caroline Deichmann og flere.

I keisarbyen Wien var Antonio Salieri hoffkomponist, vanka i dei høgste sirklar og fekk oppført og applaudert alt han komponerte. Draumen om ry og evig liv såg ut til å gå i oppfylling. Så dukka den noko yngre Wolfgang Amadeus Mozart opp, og Salieri måtte erkjenne kor middelmåtig han var samanlikna med eit slikt musikalsk geni. Inntil vidare var han likevel den einaste som såg Mozarts genialitet. Kva gjer ein då?

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Kommentar

Det er ikke bare musikkri­tikken som er blitt servil. Det er hele bransjen.

Musikk

Arild Rønsen og flere andre kriti­ker­ve­te­raner savner den frekke musikk­an­mel­deren

Medier

Chat GPT klarer å gjengi innhold bak beta­lingsmur. Det bekymrer DN-redaktør Magnus Aabech, som nå maner til samarbeid mellom mediene.