Byrådet i Oslo ser nå på en blandingsmodell for inntak til videregående skole. Forslaget skal etter planen behandles av bystyret til våren, ifølge Utdanningsnytt.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn

Byrådet i Oslo ser nå på en blandingsmodell for inntak til videregående skole. Forslaget skal etter planen behandles av bystyret til våren, ifølge Utdanningsnytt.
Allerede abonnent? Logg inn