Skole

Byrådet vurderer ny inntaksmodell

TENKER NYTT: Skolebyråd i Oslo Sunniva Holmås Eidsvoll (Ap). FOTO: HANNA KRISTIN HJARDAR Anniken C. MOhrTENKER NYTT: Skolebyråd i Oslo Sunniva Holmås Eidsvoll (Ap). FOTO: HANNA KRISTIN HJARDAR Anniken C. MOhr

Byrådet i Oslo ser nå på en blandingsmodell for inntak til videregående skole. Forslaget skal etter planen behandles av bystyret til våren, ifølge Utdanningsnytt.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Politikk

Skattekommisjonen

Christen Sveaas kan få 29 millioner igjen: Så mye sparer de rike

Skattekommisjonen

Raser mot Stolten­bergs kommisjon: – Ikke de rike det er synd på

Skattekommisjonen

Unge Høyre advarer mot skatte­deal