Arbeidsliv

Regjeringen vil stramme inn igjen

TETT I TETT: Regjeringen mener «frislippet» av taxinæringen har ført til overkapasitet i byene. Nå vil den stramme inn. FOTO: SIV DOLMEN Foto: Siv DolmenTETT I TETT: Regjeringen mener «frislippet» av taxinæringen har ført til overkapasitet i byene. Nå vil den stramme inn. FOTO: SIV DOLMEN Foto: Siv Dolmen

Samferdselsminister Jon-Ivar Nygård mener Solberg-regjeringens «frislipp» av taxinæringen har ført til overkapasitet i byene.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Politikk

Skattekommisjonen

Christen Sveaas kan få 29 millioner igjen: Så mye sparer de rike

Skattekommisjonen

Raser mot Stolten­bergs kommisjon: – Ikke de rike det er synd på

Skattekommisjonen

Unge Høyre advarer mot skatte­deal