Overhørt

Overhørt

«[Jeg] syns vi bør klage mer. Vi bør klage så mye at det blir mindre ressurskrevende for disse selskapene å oppfylle pliktene sine enn det er å la være.»

Magnus Forsberg om kundeservice og reklamasjon, i Dagsavisen

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Meninger