LO reagerer på at franske Alstom vant gigantkontrakten med statseide Norske tog. Selskapet er ifølge FN med på å opprettholde ulovlige israelske bosetninger.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
LO reagerer på at franske Alstom vant gigantkontrakten med statseide Norske tog. Selskapet er ifølge FN med på å opprettholde ulovlige israelske bosetninger.
Allerede abonnent? Logg inn