Etter nesten tre år i jobben leverte Frankrikes statsminister, Edouard Phillipe, inn sin avskjedssøknad. Med det trekker han seg tilbake til ordførerjobben i havnebyen Le Havre.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



