Husker du 1,5-gradersrapporten fra klimapanelet? Den som fortalte oss at det er enorme forskjeller på konsekvensene av 1,5 og to graders oppvarming? Den rapporten kom i oktober i fjor. Den viste oss at vi er nødt til å kutte klimagassutslippene fort, og vi må kutte mye, for å hindre enorme og irreversible miljøendringer på grunn av et varmere klima.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



