Eg tilber ikkje jorda, men eg ovundrar ho for det ho får til. For kornteppet over og røtene under. For blomkålen som smakar blomkål uansett vekseplass og for symmetrien i kveiteaksa.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn