Samtidig som forargelsen over Mannegruppen Ottar når stadig nye høyder, er det også noen som tar til orde for å roe litt ned. Men hvorfor skulle vi det?
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
La oss snakke om etikk.
Samtidig som forargelsen over Mannegruppen Ottar når stadig nye høyder, er det også noen som tar til orde for å roe litt ned. Men hvorfor skulle vi det?
Allerede abonnent? Logg inn