Du kan bla til neste sideBla med piltastene

Gudmund Hernes har truleg påverka norsk skoleverk meir enn nokon annan, men knapt til det betre, skriv Svein Lund.

Eit blikk frå verkstadgolvet

DEN LYTTANDE HALDNINGA: Allereie tre år før han blei statsråd hadde Gudmund Hernes formulert programmet sitt for skolen. Reform 94 skulle vise seg å bli eit stort steg i å gjere utdanninga mindre relevant og elevar og lærarar mindre motivert, skriv Svein Lund. foto: Leif Gabrielsen Klassekampen

I høve Gudmund Hernes sin 80-års dag 25. mars har Klassekampen gitt professor Rune Slagstad to heile sider til å skildre «sin yndlingsfiende». Eg vil ikkje omtale Hernes verken som yndling eller fiende, men definitivt som ein politisk og faglig motstandar innanfor utviklinga av skoleverket. Om eg skal oppsummere Hernes sin innsats i skolereformene, vil eg bruke fire ord: Einsretting, akademisering, sentralisering, arroganse.