Du kan bla til neste sideBla med piltastene

Camping med livet

PÅ CAMPINGTUR: Gina Bernhoft Gørvell og dei andre i ensemblet i «Leve hemmeleg» strålar så lenge konseptet ikkje tek overhand. FOTO: DAG JENSSEN, DET NORSKE TEATRET Dag Jenssen 99547284 post@dagjen.no

Dei verkelege kvalitetane i «Leve hemmeleg» kjem fram når skodespelarane får levere teksten.

Det Norske Teatret, premiere 8. september 2019

Av: Jon Fosse

Regissør: Trine Wiggen

Scenograf og kostymedesignar: Ingrid Tønder

Musikk: Ingrid Jørgensen Dragland

Musikalsk konsulent: Ståle Sletner

Dramaturg: Elin Amundsen Grinaker

Teaterforlag: Colombine Teaterforlag

Med: Heidi Gjermundsen Broch, Gard Skagestad, Morten Svartveit, Hildegunn Riise, Ingrid Jørgensen Dragland, Per Schaanning, Gina Bernhoft Gørvell

«Jon Fosse forstod eg fyrst etter at eg hadde vore i barnedåp på Vestlandet», sa ein ven og kollega ein gong me stod i ein eller anna teaterbar. Vi hadde byrja kvelden med å diskutere fag, før samtalen sklei ut og over i konvensjonar på Vestlandet versus Austlandet. Det var då det demra for meg. Han, oppvaksen på Nordstrand i Oslo, kjende seg ikkje heime i språket til Fosse. For meg som er oppvaksen på Voss, er dette daglegtale. Vi har småprat vi vestlendingar også, men det artar seg på andre vis og er i mindre grad standardisert. Når ein møter kjenningar på gata heime, er det ikkje «Hei korleis går det? Fint takk, og du?» Det er kanskje «Ja, ja, du er her du òg? Ja, i dag er eg her. Og du er her du også?» Eller noko i den duren.