Du kan bla til neste sideBla med piltastene

– Vi deltar i krigen

Det er ingen grunn til å trappe ned krigsmotstanden, mener «Fredsinitiativet – Ingen krig mot Irak». Initiativets mål om ingen norsk deltakelse synes ikke å være oppnådd, ifølge Babs Sivertsen, styremedlem i initiativet og leder for Norges Fredsråd.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen