– Vi deltar i krigen
Det er ingen grunn til å trappe ned krigsmotstanden, mener «Fredsinitiativet – Ingen krig mot Irak». Initiativets mål om ingen norsk deltakelse synes ikke å være oppnådd, ifølge Babs Sivertsen, styremedlem i initiativet og leder for Norges Fredsråd.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn