Vil du være med å gjøre Norges beste avis til Norges mest kjente avis?
Klassekampen har hatt en voldsom vekst og har femdoblet opplaget de siste tjue årene. Vi er i dag den niende største avisa i Norge og den nest største papiravisa.
En av våre medarbeidere skal ut i permisjon, og vi søker hennes erstatter som markedskonsulent. Du vil ha både kreativt ansvar og gjennomføringsansvar for markedskampanjer for Klassekampen – på papir og nett. Vi søker deg som er idérik og nytenkende, og vil bruke dine kreative evner i et miljø med stor frihet og store ambisjoner. Du vil jobbe med forbedring av Klassekampens nettsider fra et markedsperspektiv, så digital forståelse er viktig. Å forfatte tekster er også en del av jobben, så godt språk er en forutsetning. Du vil være en del av Klassekampens markedsavdeling og vil jobbe i et inspirert og motivert team.
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
- Idérik og kreativ.
- Strukturert og arbeidsom. God til å holde oversikt over ulike prosjekter samtidig.
- Erfaring fra markedsarbeid og digital kompetanse.
- Godt språk.
- Erfaring fra ulike sosiale medier-plattformer.
- Erfaring med Google Ads er ønskelig, men ikke et krav.
Søkeren må ha interesse og forståelse for det særegne avisprosjektet Klassekampen. Personer med minoritetsbakgrunn oppfordres til å søke.
Stillingsprosent: 100
Spørsmål om stillingen kan rettes til:
Markedssjef, Parisa S. Vaziri
(parisa.vaziri@klassekampen.no)
Styrerepresentant HK-klubben Ingvild Haraldsen
(ingvildh@klassekampen.no)
Søknad og CV sendes til parisa.vaziri@klassekampen.no innen 24. januar. Tiltredelse 2. mai 2025. Varighet 12 mnd.