Perspektiv

Perspektiv

«Sommeren med Monica» av Monica Larsen Vegstein vises på Fotografiens Hus i Oslo fra 25. april til 26. mai. I prosjektet flyttet fotografen inn hos småbarns­familien til en venninne for å utforske tilhørighet, morsrollen og drømmen om en egen familie. Selvportrettene inngår i gruppeutstillingen «MOM/WOW/MOM».

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Mer fra Klassekampen

Kunst

Beatriz González’ billed­for­flyt­ninger samtaler med vestlig pop- og kon­sept­kunst, men insisterer på å være noe annet og colom­bi­ansk.

Med andre ord

Forventer vi for mye av forfattere og intel­lek­tu­elles kulturelle mot­stands­kraft?

Kronikk

Nå er det slutt på kubansk sovjet-kommunisme – ti år for seint, etter ekstremt press fra USA.