Melding

Verdas svanesong, eller?

Ei barokk metaframsyning der det aldri er godt å vite kva som er spel, røyndom – eller hinsidig.

OKKULT: Spiritisme, magi, røyndom og det hinsidige i ei naivistisk og barokk blanding framført av Christian Eidem, Anna Ladegaard og Fabian Heidelberg Lunde. FOTO: ATLE AURANOKKULT: Spiritisme, magi, røyndom og det hinsidige i ei naivistisk og barokk blanding framført av Christian Eidem, Anna Ladegaard og Fabian Heidelberg Lunde. FOTO: ATLE AURAN

Svingende skygger

Trøndelag Teater, Studioscena

Av: Lisa Lie

Regi: Lisa Lie

Scenografi og kostyme: Ida Grimsgaard

Komponist: ­Ingvild Langgård

Lysdesign: ­Steffen Telstad

Med: Christian Eidem, Anna ­Ladegaard og Fabian ­Heidelberg Lunde

Etter nærare ti år som performancekunstnar i det frie feltet, blei Lisa Lie i 2013 invitert inn på Trøndelag Teater med framsyninga «Blue Motell». Den fekk Heddapris for særleg kunstnarleg innsats, og etter det har Lie levert produksjonar på fleire av dei større institusjonsteatera. Nå er ho attende på Studioscena på Trøndelag Teater med urpremiere på «Svingende skygger». Og på mange vis er ringen slutta, for tematisk er denne framsyninga i nær slekt med «Blue Motell». Den gongen var vi i dødens forgard der folk venta på transport til det hinsidige. Nå tek ho oss med til både det okkulte, det verkelege livet, og til det etter døden. Om det er noko der?

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Mer fra Klassekampen

Politikk

Kari-Anne Opsal fikk et lite sjokk da hun skjønte at Arbei­der­par­tiet vurderte henne som parti­sek­retær.

Essay

«Thomas Mann stjal både setninger og ideer fra sine norske favo­ritt­for­fat­tere»

Sakprosa

Verken kritikken av post­modernismen eller røttene i pietismen stikker særlig dypt i de to nye Toril Moi-bøkene.