I dag

Om det å være mann

Forfatter Geir Gulliksen har et morsomt essay i Klassekampen 29. mai, ledsaget av strålende illustrasjoner av Anders N. Kvammen. Gulliksen skriver om å tisse, fordi han sitter og oppfatter det som kvinnelig.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Mer fra Klassekampen

Kronikk

KI kan gi økt produk­ti­vitet på kort sikt. Hva skjer lengre fram i tid?

Vm i fotball

Vikinger, mål og svette klemmer i en ensom tid.

Skatt

Stjerne­øko­nomen Thomas Piketty advarer Støre mot «historisk feilgrep».