Styret mener NSBs omstridte navneendring er nødvendig av konkurransehensyn, fremholder samferdselsminister Jon Georg Dale (Frp). Han vil ikke gå mot endringen.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
NSB BLIR TIL VY
Styret mener NSBs omstridte navneendring er nødvendig av konkurransehensyn, fremholder samferdselsminister Jon Georg Dale (Frp). Han vil ikke gå mot endringen.
Allerede abonnent? Logg inn