Å kaste perler for fred

En venn perlet et par vannmelonøredobber til meg. Når jeg tar de på, stiller jeg ofte spørsmål ved verdien av å bruke dem. Norge er en av de største krigsprofitørene, og her skal jeg bidra til en bedre verden med et par øredobber. Kanskje ser folk meg og tenker at jeg er tidenes mest naive fjott.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
