Diagnose: VM
Nå begynner det å gå til hodet på meg, denne VM-manien. Personlig ser jeg ikke på fotball, men jeg kjente likevel en rar følelse spre seg når det nærmet seg Norges første VM-kamp forrige uke. Hva var denne følelsen?
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
