Klassekampen er kritisk til at Petter Northug får promotere sitt eget klesmerke når han kommenterer skirenn på TV 2. At kritikken framføres gjennom et stort førstesideoppslag som følges opp av to siders dekning inne i avisa, bidrar selvsagt til promonteringa! Og hvorfor er det så ille at næringsdrivende Northug gjør dette, all den tid idrettsutøverne som intervjues er så neddynget av reklame at de skulle hatt et par armer til for å holde styr på alle produktene som skal vises fram på skjermen?
Du kan bla til neste sideBla med piltastene
Paradoks, Kalvig?
DebattHuman-etisk forbund og
I Klassekampen den 30. desember beskylder professor i religionsvitenskap, Anne Kalvig, oss i Human-Etisk Forbund for forskjellsbehandling basert på kjønn, fordi vi angivelig kritiserer kvinners åndelighet, men ikke de gamle, store religionene (ledet av menn). Som hun også har gjort tidligere, trekker hun fram vår kritisk tenkning-kampanje fra 2011, «Ingen liker å bli lurt».