Du kan bla til neste sideBla med piltastene

Bokhøsten er i gang. Men like sofistikert som britiske Penguins The Happy Reader er norske forlags markedsføring ennå ikke blitt.

Jakten på glade lesere

EKSKLUSIVT: The Happy Reader skjuler ikke at den har til hensikt å få leserne til å kjøpe Penguin-bøker, men er likevel så interessevekkende formgitt og redigert at den som vil gå til anskaffelse av den, her til lands må ut med 125 kroner. EKSKLUSIVT: The Happy Reader skjuler ikke at den har til hensikt å få leserne til å kjøpe Penguin-bøker, men er likevel så interessevekkende formgitt og redigert at den som vil gå til anskaffelse av den, her til lands må ut med 125 kroner. EKSKLUSIVT: The Happy Reader skjuler ikke at den har til hensikt å få leserne til å kjøpe Penguin-bøker, men er likevel så interessevekkende formgitt og redigert at den som vil gå til anskaffelse av den, her til lands må ut med 125 kroner. EKSKLUSIVT: The Happy Reader skjuler ikke at den har til hensikt å få leserne til å kjøpe Penguin-bøker, men er likevel så interessevekkende formgitt og redigert at den som vil gå til anskaffelse av den, her til lands må ut med 125 kroner. EKSKLUSIVT: The Happy Reader skjuler ikke at den har til hensikt å få leserne til å kjøpe Penguin-bøker, men er likevel så interessevekkende formgitt og redigert at den som vil gå til anskaffelse av den, her til lands må ut med 125 kroner. EKSKLUSIVT: The Happy Reader skjuler ikke at den har til hensikt å få leserne til å kjøpe Penguin-bøker, men er likevel så interessevekkende formgitt og redigert at den som vil gå til anskaffelse av den, her til lands må ut med 125 kroner.

Kåre Bulie skriver hver tirsdag om kunst, bøker og annen kultur i Klassekampen.