Du kan bla til neste sideBla med piltastene

«Romeo og Juliet» viser eit samfunn i kaos der kjærleiken er eit naudsynt ungdomsopprør.

Kva vil stige av ruinane?

KAOS ELLER FRAMTID: I ei verd i full oppløysing syner Romeo og Juliet at det finst alternativ. FOTO: TERJE VISNES TERJE VISNES

Ei ungdommeleg, opplevingsrik og mangefasettert framsyning som peikar framover.

Trøndelag Teater, Hovudscena

Av: William Shakespeare

Omsett av: Hans Magnus Ystgaard

Regi: Kjersti Haugen

Scenografi og kostyme: Katrin Bombe

Lysdesign: Eivind Myren

Komponist/lyddesign: Magnus Børmark

Koreografi: Svetlana Stokke/Tor Ivar Hagen

Med: Ragne Grande, Carl Martin Eggesbø, Hildegunn Eggen, Madeleine Brandtzæg Nilsen, Hans Petter Nilsen, Mira Dyrnes Askelund, Jon Lockert Rohde, Madalena Sousa Helly-Hansen, Tor Ivar Hagen, Mats Moe, Emil Olafsson og Magnus Børmark

Det er ikkje mykje som minner om gamle Verona når vi kjem inn i salen på Trøndelag Teater. I Katrin Bombes symboltunge scenografi er hovudscena fylt med eit par hundre grå skumplastkubar. Det liknar på ein ruinhaug, eller ei verd fullstendig i oppløysing. Og vi skal ikkje ha sett mykje av denne versjonen av William Shakespeares «Romeo og Juliet» før vi forstår at det er akkurat det regissør Kjersti Haugen vil syne oss. Det er ei framsyning som er litt dystopisk, men samstundes optimistisk, rocka, burlesk, særs humoristisk og leiken og ikkje minst uvanleg tydeleg og forståeleg.