Du kan bla til neste sideBla med piltastene

Mange kreative påfunn, men framsyninga kjem aldri heilt i mål.

På kvitt papir

GIFTARMÅL: Pynta i papir blir det gjort klårt til bryllaup. FOTO: BENGT WANSELIUS Bengt Wanselius

«Stor ståhei for ingenting» er eit nydeleg kammerspel. Men regigrep gjer handlinga verre å forstå.

Trøndelag Teater, Hovudscena

Av William Shakespeare

Omsett av André Bjerke

Regi: Runar Hodne

Scenografi: Serge von Arx

Kostyme: Maria Gyllenhoff

Lysdesign: Andreas Fuchs

Med: Kenneth Homstad, Mari H. Einbu, Hildegunn Eggen, Kai Remlov, Ragne Grande, Isak Holmen Sørensen, Andreas Tønnesland, Ingrid Unnur Giæver, Mira Dyrnes Askelund og Mats Moe.

William Shakespeares komediar var folkelege lystspel, fulle av enkel og lettfatteleg humor, språklege gags, og forviklingar og forvekslingar ut i det absurde. Når Trøndelag Teater i Runar Hodnes regi nå set opp «Stor ståhei for ingenting», er det openbert at det er denne settinga ein vil følgje, og det eine påfunnet meir surrealistisk enn det neste blir presentert, men trass i framifrå spel manglar det heilskap, og det blir diverre i hovudsak nettopp påfunn.