Du kan bla til neste sideBla med piltastene
Kronikk

Kva vil ungdommen ha?

Diskusjonar om teknologi i skulen går høgt, men ungdommens eigne ønskjer får lite plass i debatten.

DEN GODE SAMTALEN: Ungdommane sjølv seier dei ikkje ønskjer meir teknologi i skulen, men meir tid til samtale og refleksjon, skriv Ingrid Helleve. FOTO: H. LAURVIK, NTB SCANPIX Henrik Laurvik

I norske kommunar pågår det no ein debatt som handlar om digital satsing i barne- og ungdomsskular. Så langt er det ein fjerdedel av kommunane som har investert i utstyr og infrastruktur; i mange tilfelle eitt nettbrett til kvar elev. Diskusjonar om teknologi og læring blir lett polariserte; anten for eller mot. Teknologien opnar for nye kommunikasjonsformer og er ein viktig del av ungdommen sitt liv. Viktige spørsmål handlar om læringsutbytte og lærarrolle. Kva meiner ungdommane sjølve, og korleis vil me at klasserommet som møtestad skal utnyttast på best mogeleg måte?

Les hele Klassekampen på nett

Få nyhetene som setter dagsorden, analysene som betyr noe og stemmene som teller. Abonner i dag.

Bli abonnent

Allerede abonnent?