Når myndigheter bryter grunnloven

Jeg blir såret av det som skjer i Spania. Som mange andre har jeg sett på tv og fulgt med på det som skjer i Catalonia akkurat nå.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
Søndag 1. oktober var vi vitne til – gjennom sosiale og tradisjonelle medier – spanske sentralmyndigheters forsøk på å forhindre en folkeavstemning om katalansk løsrivelse fra Kongeriket Spania.
Allerede abonnent? Logg inn