Krever aktiv protest fra regjeringen
Alle partiene på Stortinget, med unntak av Fremskrittspartiet, mener Norge ikke aktivt bør delta i krigen mot Irak. Men mener de at Norge bør sitte stille og se på krigen, eller bør landet aktivt fordømme krigshandlingene som vil mangle folkerettslig grunnlag?
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn