KORONAUTBRUDD: – De prøvde å få det i gang igjen og gikk skikkelig på trynet. Det er en alvorlig merkevarekrise for Hurtigruten, sier professor Lars Olsen i markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Han har 15 års erfaring med merkevarespørsmål innen blant annet reiseliv. Olsen mener koronautbruddet om bord på cruiset var det siste Hurtigruten trengte i en allerede krevende situasjon. – Det virker som de ikke har planlagt godt nok for et slikt scenario, sier Olsen til Aftenposten. 26. juni startet Hurtigruten opp igjen med sine «ekspedisjonscruise», da MS Fritjof Nansen dro på et 15 dager langt cruise fra Tyskland til de norske fjordene.©NTB
Du kan bla til neste sideBla med piltastene
SFO opnar med full fokus på smittevern
Skole
KREVJANDE: Vaksne og elevar skal finne balansen mellom smittevern og ein normal kvardag når skulefritidsordninga opnar måndag.
Allereie måndag opnar skulefritidsordninga (SFO) og mange barnehagar. På SFO er det mellom anna gitt beskjed om at mest mogleg av aktivitetane skal føregå utandørs av smittevernomsyn.